Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-17, 08:38   #30
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er takst å gi naboer og venners barn i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg blir litt av å lese i denne tråden. Som dere vet, er jeg ikke oppvokst i Norge, og de eneste konfirmasjonene vi har hatt noe forhold til er de få som har vært i familien. Pleier folk altså å gi til naboers barn og venner av ens barn? Jeg kan ikke tenke meg å gi til andre barn enn dem jeg er invitert i konfirmasjon til. Jeg forventer heller ikke at mine venner gir våre barn noe når den tid kommer.

Ja, dette er tradisjon. Eg gir til nabokonfirmantar, barn av venner og kolleger utover familie og slekt. Og i år med konfirmant sjølv, til dei næraste vennane som er inn og ut av heimen vår.

Ved kvar konfirmasjon går eg med lys og lykte gjennom lista som står i lokalavisa