Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-17, 13:37   #166
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi roe ned gavene til konfirmasjonen?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

I jantelovens navn skulle de vel helst late som om de nærmest var tvunget, og ikke egentlig hadde lyst.

Jeg tror Mave mener omtrent det motsatte:

Sitat:

... men ikke si "vi kjøper hest i konfirmasjonsgave men det har INGEN påvirkning på konfirmasjonsgaveopphaussing og egentlig er det skikkelig masse vi må nedprioritere og det er et kjempeork alt sammen egentlig", for da blir det bare teit.

Og jeg er enig. Jeg har da ingen problemer med å se at valget vårt kanskje er med på å drive galoppen videre. Så da får jeg tenke på det da; er det noe jeg vil? Kan jeg gjøre noe anderledes? Og hvis ikke, så får jeg stå for det valget. Ikke snurte om at de som ikke har råd får la være å bry nesa si.

Det er jo ikke slik at det ikke går å ha flere tanker i hodet på en gang. Hverdag og fest, hvordan man fremsetter eget forbruk, samtidig som man lærer seg å være fornøyd med det man har og egne valg etc.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat