Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-17, 18:00   #90
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmasjon: Når datter får bunad, mens man antar at sønn sikkert ikke vil ha de

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Veldig uvanlig tror jeg. 3 av 4 sønner har vokst fra konfirmasjonsdressen før juleballet et halvt års tid senere, og jeg tipper det skjer med sistemann også. Vet ikke helt hva de skulle gjort for å passe på at ikke det skulle skje, må jeg innrømme.

De har passet på å komme tidligere i puberteten slik at vekstfasen er over når konfirmasjonsdressen blir kjøpt inn. Slikt synes jeg du som guttemamma burde vært flinkere til å passe på.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat