Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-17, 08:15   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva vil jeg strikke nå?

Jeg har akkurat ferdigstilt en jakke til minstebarnet, og for første gang på lenge har jeg ikke neste prosjekt liggende klart. Det er litt prekært, for jeg skal på togtur i morgen, og må ha noe å gjøre.

Noen som kan hjelpe meg i en retning? Jeg har en halv tanke selv, om en jakke til meg i lyse grønntoner. Som kan passe nå på våren. Eventuelt Lev Landlig-kofte i hvit bunnfarge og grønne farger. Jeg vil helst strikke i ren ull, saueull altså. Jeg foretrekker finullgarn fra Rauma, men jeg vil ha noe litt tynnere denne gang. Hva velger man da?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat