Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-17, 08:55   #103
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alle kjenner en lesbisk akademiker. Ingen kjenner en uføretrygdet kassadame

Jeg tror min omgangskrets har kulturelt mangfold. Da mener jeg av folk jeg snakker med, dvs. folk som jeg prater både personlig og politisk med. Av de det er naturlig for meg å invitere til ymse selskaper finnes muslimer, kristne, agostikere, ateister, hinduer og buddister. Kulturelt er de vestlig hvite, kurdere, afroamerikanere, søramerikanere, vestlendinger, nordlendinger, trøndere, østlendinger, samer og folk fra midtøsten og østasia, men ingen sørlendinger. Politisk henger de fleste fra midten og til venstre, noen få er på høyresiden.

Det er nyttig i diskusjoner at det er mangfold i kretsen, jeg får av og tilslengt til meg informasjon jeg neppe hadde funnet selv. Litt som her på FP egentlig.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat