Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-17, 13:07   #15
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Nei? Avtalegiroer popper vel opp hos alle bankforbindelsene dine? Eller, nei, det er kanskje efaktura, det. Jeg kom plutselig på at jeg jobba en del med å søke opp alle da vi byttet bank. Men det er vel fort gjort å slette alle avtalene dine i gammel bank?

Jeg ender nok med å ha to banker en periode, så skriver jeg over giroene fra en bank til en annen, manuelt en periode. Går nok fint.

Må sende mail til regnskap på jobb, sånn at de fra neste måned gir lønn på ny konto da. Det er en fin start.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat