Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-17, 16:05   #6
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hasj, weed, green, cannabis - hva er forskjellen?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Så hasj og cannabis har den samme effekten da? Jeg har lest at det er to forskjellige planter, indica og sativa tror jeg, og de har litt forskjellig innhold av de ulike virkestoffene. Og de har derfor litt ulik effekt. Men utover det vet jeg ikke så mye.

Indica og Sativa er to forskjellige sorter av samme plante, sånn som f.eks rose finnes i mange typer.

Indica funker bedre mot smerter og er mer muskelavspennende. Men, det er ganske vanlig å blande de to, også finnes det jo forskjellige strains innenfor de forskjellige to hovedsortene også.

Det er også forskjell på hvordan planten vokser (høy, lav, tett osv.) som gjør en forskjell på hva som egner seg til å dyrke ute og inne og sånt.