Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-17, 17:05   #16
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gleder du deg til i sommer?

Årets sommer er den første på veldig lenge at vi ikke skal på utenlandsferie så det blir litt rart, men samtidig fint og rolig. Jeg gleder meg til fire uker med hele familien samlet, late dager med god bok og kald drikke i skyggen, til en del dyre innkjøp til huset som jeg har ventet på (endelig blir vi kvitt den stygge peisen), ta med barna på stranden, dra på dagsutflukter til spennende steder, grill- og sommermat, uanstendig mye iskrem, se vår engstelige pusekatt kose seg ute hver kveld på den eneste årstiden hvor hun faktisk tør bevege seg utenfor døra (jeg ser ikke så veldig fram til alle de døde musene hun drar inn, men det er en annen sak) og ikke minst feire 10 års bryllupsdag (og 18 år sammen ).