Sv: Avsporing fra tråden "Tror du på hjelpere"
Dagens horoskop:
This can be a somewhat disruptive influence, during which you are subject to sudden upsets or to behavior that is upsetting to others. Under this influence it is quite likely that you will not follow your normal routine as on other days. There could be an automobile breaking down unexpectedly, a sudden argument or an unexpected separation from someone. The point is that you can expect the unexpected today. You are striving to break down your everyday routine, and it would be best to find ways of doing this intentionally, rather than waiting for it to happen. Let the restless spirit within you express itself. You need new air! You may very well discover a valuable aspect of yourself that you never knew existed, because you were afraid to let it come out.
Vel: Jeg er hjemme med begge barna, mens mannen er på jobb. Har vært tålmodig med å underholde to krabater i regnvær de siste dagene, men i dag syntes jeg de siste par timene før han kom hjem var uholdbare. Jeg bare MÅTTE ha en pause, og sendte en melding om at jeg kom til å gå opp i annen etasje å spise middag der når han kom hjem, for jeg bare måtte være for meg selv. Som sagt så gjort - føltes forholdsvis sært, for vi spiser jo alltid middag sammen. Ble værened oppe i to timer - det var helt nødvendig å være alene.
Alt jeg kunne tenke på mens jeg var oppe, var at jeg skulle ønske jeg bare kunne reise bort et par dager å være alene, lese bøker å samle litt energi og se noe annet enn huset vårt...
SÅ - jeg har definitivt oppført meg annerledes enn vanlig i dag - og jeg trenger utvilsomt "new air".