Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-17, 13:39   #62
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg savner kvakksalverloven!

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ja, det er selvsagt trist at man dør av kreft fordi man prøver urter og havsalt i stedet for cellegift, men det er vel egentlig bare en form for naturlig seleksjon, dessverre.

Ut fra den logikken er jo alt greit.
Er du dum nok til å kjøpe en bil uten å sjekke at bremsene virker?
Naturlig seleksjon.
Er du dum nok til å kjøpe medisin av en fyr på gatehjørnet som viser seg å være arsenikk?
Naturlig seleksjon.
Jeg synes ikke den holder, de aller fleste synes svindel er noe som skal slås ned på, bortsett fra når det gjelder noe så uviktig som liv og helse, av en eller annen merkelig grunn, der er det mange som unnskylder.
Jeg skjønner ikke helt greia.