Vis enkelt innlegg
Gammel 04-07-07, 23:05   #12
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rett og slett utrolig smart....NOT!!!!!!!

UTMERKET REDNING som en fotballkommentator sikkert ville ha sagt.

Mine lysebrune Tom Forder tråkket jeg jo på, og de så helt fjerne ut etterpå. Men jeg bøyde og bendet på dem, og fikk dem da til å bli sånn noenlunde symmetriske. Men jeg kjenner stor forskjell når jeg har på de grå (som er like) som IKKE er slarkete - men det er det bare jeg som vet og kjenner. Lånte dem nettopp bort til en venninne i noen uker, og hun hadde ikke merket at de var vindskjeve en gang.

Så bare nyt de personifiserte brillene dine du. Som Kif sier er det bare å tenke på dem som "Signature".

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat