Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-17, 17:37   #18
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Narkotikatest av ungdom

Hva er egentlig validiteten på slike hjemmetester?
Jeg kjenner jeg er skeptisk, og tenker at jeg ville tatt kontakt med profesjonelle om vi havner i en slik situasjon.
Jeg skjønner ikke helt hva det skulle hjelpe å teste (og kjefte) hjemme, det må være bedre å få ruskontrakt og/eller oppfølging av folk som vet hva de driver med.
Jeg leste om et prosjekt, i Bergen, der de gikk aktivt inn og ut på byen og hentet hjem ungene og tjohei - de hadde veldig gode resultater. Jeg har allerede bestemt meg for å ringe dem om jeg trenger hjelp noen gang. (Forutsatt at jeg husker hva det var, da. Men det går fint - jeg kjenner folk som jobber i den bransjen.)