Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-17, 21:37   #27
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva lekte åtteåringer med i 1990?

Mange 80-modeller her ser jeg. Jeg var også 10 år i 1990 og husker den tiden godt, da gikk det mye i My little pony (hadde den der stallen med katten og hunden i, MLP er ikke det samme i dag!!), Barbie (hadde så sinnsykt mye utstyr, ei venninne hadde en hel McDonalds-restaurant med uteservering og miniburgere og pommes og brusmaskin og hele pakken, helt vilt), Keyper eller hvordan det skrives (jeg hadde sneglen), og vi hoppet myyye strikk. Hvert friminutt gikk med i strikkhopping.

Jeg angrer meg ihjeeeeel på at jeg ikke tok vare på de gamle lekene mine. Skulle så gjerne hatt alt Barbie-utstyret, Keypersen og alle ponniene. Ser dem for meg og blir helt nostalgisk. Hadde vært så kult om mine egne unger kunne leke med dem i dag.