Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-07, 09:04   #303
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du på hjelpere?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg blir skremt av dine holdninger til eget kjøtt og blod! Seriøst!
Å utlevere dem på den måten er fryktelig ufint, og bare understreker det jeg mener om oppdragelse. Nå ser jeg jo at du tar avstand til den...Hm...

Hvordan ville du reagert når dine barn leser en gang hva du skrev på internett for 10 år siden, om det er den tiden det tar før de finner ut at det er deg som skriver sånn om deg og ditt?
Finner de det som vrøvl, eller ønsker du at du med dette skal lære dem noe.?
At dine holdninger tar utgangspunkt i disrespekt for dine nærmeste? Selv om de kanskje i mellomtiden muligens opplever noe som er paranormalt, siden det tydeligvis er mottakelighet for slikt hos dine nærmeste?
Eller at du bruker det som argument for at det er kiosklitteratur/mindre begavede/lavt utdannende fjols som tro på slikt vrøvl?
Vel: Ditt problem!

Line*: Jeg synes dette er å gå etter mannen, ikke ballen. Ubehagelig å lese og det fører til at diskusjonene blir personfokuserte og lite fruktbare.