Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-17, 23:47   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hun er kul og morsom, men jeg vet at jeg, både som 17- og 45-åring, ville vært skrekkelig redd for henne. Folk som setter andre på plass hele tiden, uten et smil, er ganske skumle.

Som 17-åring hadde jeg nok hatt større problemer med å forholde meg til Vilde. Eller det er jeg ganske sikker på, siden jeg hadde ei venninne, eller nærmere bestemt ei venninne av ei venninne, som var slik. Like naiv, like ukloke beslutninger hele veien. Og da hadde jeg ikke modenhet nok til å se den enorme usikkerheten, og det desperate behovet for bekreftelse og for å bli godtatt.

Nå, som 44-åring hadde jeg vel hatt størst behov for å holde rundt henne og bre over henne dyna om kvelden.