Vis enkelt innlegg
Gammel 25-04-17, 21:53   #54
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ser du på "Skam"?

Jeg binget sesong 1, men har fulgt med jevnt og trutt siden. Jeg er ikke såååå opptatt av det nå. Jeg har for eksempel visst i en halvtimes tid at det er et nytt klipp ute som jeg ikke har sett, men tenkte at jeg skulle oppdatere meg på facebook, mail og diverse forum først. Skal ta en titt nå. Mot slutten i sesong 2 var jeg hyppigere inne og sjekket. Sesong 3 er noe av det flotteste jeg har sett på tv, og ikke bare fordi det var en fin opplevelse for meg å følge nyforelska og usikre ungdommer, men fordi det er temaer som blir tatt opp som er viktige for dagens ungdom at de får høre om fra andre enn kjedelige lærere eller teite foreldre. Jeg har vært litt redd for at ungdommen selv skal distansere seg fra serien og ikke gidde å følge lenger fordi de voksne "tar av", men på den andre siden tenker jeg at hvorfor skulle de få med seg det, de lever vel i sin egen boble uansett.

Jeg har ikke omfavnet "alle kanaler", så jeg holder meg til daglig oppdatering på nettsiden. Jeg venter ikke til fredag.