Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-17, 17:30   #99
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Vi har vel ca 220 boareal nå. Fordelt på fire store soverom, og et lite soverom. To stuer, stort kjøkken, vaskerom, to boder og to små bad. Huset er i to etasjer.
Vi har det finfint!

Men til sommeren skal vi bytte hus med svigers. Bor på gård, og det er fem år siden vi tok over så det er egentlig på tide.
Da får vi alt for mye plass.
Huset har en grunnflate på 300 kvm og er i 2 1/2 etg. Fem stuer, en bråta med soverom og diverse andre rom, boder og jeg vet ikke hva. Og kjempestor veranda ut mot elven. Det er et skikkelig herskapelig hus, men vi trenger det jo ikke. Og fem(5) mål med gress! Og minst like mye "gårdsplass". Samt diverse andre bygninger.
Det blir bare en hel masse med jobb!

Jeg er oppvokst i 4.etg i blokk rett utenfor Oslo, så dette var jeg liksom ikke helt forberedt på.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat