Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-17, 21:23   #107
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Vi bor i hus på 360 kvm, og leier ut 50 av de. Da har vi igjen 310 kvm med rot. Og bare rot. Vi flyttet fra 86 kvm, hvor vi bodde med 2 barn, og hund på 50 kg, og det eneste vi virkelig savnet, var bodplass.
Nå bor vi i et overdimensjonert hus, og klarer ikke å få orden noe sted. Vi er en rotefamilie, og burde definitivt bodd på så liten plass osm mulig, for å begrense skaden.

Jeg er pt student, og med ødelagt skulder, så jeg har ikke kapasitet til å ta tak i det akkurat nå. Men jeg lengter tilbake, og savner den koselige leiligheten vår, for dette huset er for stort til at det kan bli koselig.

Og vi begge ser i ettertid at vi burde bygget mye mindre, og heller lagt i penger i en hytte i tillegg.