Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-17, 13:06   #688
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hadde en periode hvor jeg tok selfies med forfattere, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det med skuespillere, gitt, og i hvertfall ikke med så unge som de fra Skam. Om jeg kommer til å spørre om selfie er det om jeg noen gang kommer til å treffe Johnny Depp eller Leonardo di Caprio.

Fullstendig digresjon:

Det var en usedvanlig delt opplevelse å se Leonardo di Caprio i "Romeo og Julie" sammen med Snuppa. I den rollen er han omtrentlig 20 år. Jeg ser jo at han er svært kjekk. Men at 12-åringen så åpenlyst skulle uttrykke hvor "heit" han var ... så mange ganger .... eh, jeg var ikke helt forberedt. Akward moment.