Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-17, 18:50   #799
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg tror ikke en jente vokst opp i Oslo har så mye til felles med en gutt oppvokst på bygda i Pakistan at det gjør noe. For mange virker faktisk også nasjonalitet viktigere enn religion, så selv om jeg ser poenget ditt med religiøsitet og kontroll, tror jeg det med å tenke nasjonalitet, og ofte klan, ikke har så mye med religion å gjøre.

Men det er jo vinklinger og historier vi har hørt så ofte før, så det er veldig fint å se den vinklingen de har valgt her, som sikkert er like så reell og normal, og også gjenkjennelig.