Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-17, 09:36   #814
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Ja, jeg skjønner det Gaia, jeg synes fortsatt det er interessant at de klarer veldig godt å gjøre det gjenkjennbart for de av oss med bakgrunn i andre konservative religioner. Sana er veldig mye mer meg enn noen av de andre jentene i serien, måten de lever sine liv er fullstendig fjernt fra min ungdomstid. I hvertfall i den ene enden av dobbeltlivet.

Så for meg-meg-meg er dette mer en skildring av livet som ung jente i konservativ religion, enn (enda mer) fokus på kvinnesynet i Islam.

Maverick er ikke aktiv