Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Ja, jeg skjønner det Gaia, jeg synes fortsatt det er interessant at de klarer veldig godt å gjøre det gjenkjennbart for de av oss med bakgrunn i andre konservative religioner. Sana er veldig mye mer meg enn noen av de andre jentene i serien, måten de lever sine liv er fullstendig fjernt fra min ungdomstid. I hvertfall i den ene enden av dobbeltlivet.
Så for meg-meg-meg er dette mer en skildring av livet som ung jente i konservativ religion, enn (enda mer) fokus på kvinnesynet i Islam.
Eg er einig. Eg er prestedatter frå Vestlandet, som og har gjort andre valg enn familien. Og eg kjenner meg og mykje meir igjen i Sana enn dei andre.
For meg er det ikkje nytt at det er mange av dei same mekanismene som slår ut, når familien tilhøyrer ein konservativ religion. Samtidig synest eg det er veldig font at dei skildrer det på ein så gjenkjenbar måte. Eg trur at for mange med sekulær bakgrunn er konservativ religion og absolutte fasitsvar på store spørsmål så framand at det er "trygt" å knyte det opp mot framande kulturer. Men så er det ein sentral del av kulturen "vår" og.