Sv: For de introverte
Opprinnelig lagt inn av Guava, her.
Jeg synes sånt er interessant.
Det med kontroll over når en åpner for verden og når en stenger verden ute. Har man egentlg mer kontroll når man bedriver some-multitasking og henter energi derfra enn når man har folk RL rundt?
Jeg har undret meg litt når jeg ser at folk som definerer seg som introverte er veldig aktive og utleverende i sosiale medier og på mange måter bretter ut store deler av seg og sitt. Det passer dårlig med en del tradisjonelle karakteristika forbundet med introverthet.
En annen ting er det å betrakte plassering på aksen som noe statisk, altså som i at personlighet er bare erhvervet.
Eg har tenkt på det same sjølv, altså. Eg fekk i ein utredningssamanheng beskjed om at eg scora 85% på introvert. Og det er relativt høgt. Samtidig er det ingen av spørsmåla som tar høgde for at det teoretisk er mogleg å leve store deler av det sosiale livet sitt over Internett. Så eg veit ikkje sjølv om eg føler at det stemmer heilt. Viss eg skal fortsette å bruke meg sjølv som eksempel, har eg absolutt eit sosialt behov, og på dagar med mykje chatting, surfing, nett-diskusjonar og liknande har eg behov for å skru av. Men det er definitivt eon dimensjon her som ikkje blir fanga opp av slike testar.
For meg er likevel sosiale medier noko som er meir kontrollerbart enn folk. Og sjølv om eg kan vere åpen over sosiale medier, er det ikkje den same spontaniteten her som IRL. Eg kan skrive, vente, redigere, skrive om og poste i langt større grad enn når eg uttrykker meg munnleg. Så eg opplever det som to ulike arenaer, sjølv om eg er einig i at nokre av dei testane er rimelig utdaterte.