Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-17, 18:13   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For de introverte

Jeg har prøvd å definere meg selv, det går ikke. På sånne tester scorer jeg ca midt på. Men jeg er litt rar tror jeg. Mannen er klart introvert, han blir sliten av enhver sosial setting selv om han liker det godt og trenger hvile. For min del varierer det både med dagsform, mood og typen sosialisering. Jeg er usikker på om jeg noen gang egentlig trenger alenetid, det er et behov jeg svært sjelden har kjent på. Kanskje 10 minutter for å lufte hodet, men sjelden mer. Men jeg får såpass mye tid alene at det kan være derfor.

Derimot er jeg ganske sosialt redd og misliker store mengder og mingling. Grupper der jeg må bli kjent med nye stresser meg. Uten mennesker rundt går jeg imidlertid gradvis tom. Så ikke vet jeg.