Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-17, 19:51   #901
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Siden sist (da jeg startet en "Ser du Skam?-tråd" og ikke skjønte helt greia med serien), har jeg sett episodene jeg manglet på sesong 1, hoppet over 2 og 3, og er nå "up to speed" på sesong 4. :nemlig. Orker ikke henge med på klipp og snap og hva dere nå følger med på gjennom uken, men ser hele episoder om fredagen. Synes tematikken er god, Sana er kul, Nora er hinsides irriterende (snakker for seint og grusom dialekt ) -og tenker at det er urkomisk at Skam som, med rette, får mye ros for å være realistisk, har en totalt urealistisk russebusskonstellasjon som en greie i denne sesongen.

Viss du synest Noora snakker seint, kan du hoppe over sesong 2. Men 3 må du sjå.

Litt einig angåande dette bussdramaet. Eg tenker og at realismen forsvant då Sana sa "Fordi du kalte Vilde for slut i første" og i neste øyeblikk krevde å få vere sjef og at dei andre betalte.

Litt spent på dynamikken mellom Eva og resten av gjengen. Vilde er så hungrig på å vere i sentrum at ho gjer alt for å bli akseptert av Sara og Ingrid og gjengen. Men resten av opplegget rundt bussen er rart.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv