Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-17, 21:36   #349
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg forstår fortsatt ikke hvorfor han er verd mer tid og penger en de andre nordmennene som sitter fengslet i utlandet. Hva gjør akkurat disse to til rockestjerner?

Det som boostet hele denne saken var at det kom tiltale om spionasje og den norske stat ble saksøkt for svimlende beløp.
Altså i tillegg til det med dødsdom.

Jeg synes ikke det er veldig rart at det har vakt oppmerksomhet.

I tillegg dør den ene og den andre blir tiltalt og nok en skandale av rettsak kommer opp.

Det finnes mange nordmenn fengslet i utlandet, men det er en del elementer her som er ganske spesielle. Boliviasaken fikk oppmerksomhet, men der var ikke staten dratt inn av påtalemyndighetene.

Vi snakker ikke om rockestjerner heller forresten, men om en mann som er død og en som er alvorlig syk.

Det jeg mener man kunne spart seg for her er filmproduksjon.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat