Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-17, 11:18   #93
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.837
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anne fra Bjørkely

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg synes serien er så bra og jeg forstår ikke at dere som har elsket bøkene og den tidligere serien forkaster denne fantastiske adaptasjonen fordi denne varianten av den ressurssterke, brilliante Anne faktisk har noen traume-flashbacks. Tenker dere at definisjonen på et løvetannbarn er et barn som bare er glad hele tiden og slett ikke husker alt det triste? Anne i serien har jo en eksplosiv livskraft og et fantastisk hode. Jeg kan definitivt se for meg henne som en ressurssterk voksen. Jeg liker denne serien så godt at jeg helt på ekte blir bittelitt opprørt over at det finnes Anne-fans som planlegger å ikke se den!

Tror det aller viktigste for meg er tjuefem års forhold til de gamle rolleinnehaverne. De ER på en måte Anne og Gilbert for meg.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat