Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-17, 10:50   #88
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.529
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sandaler, premien for en lang vinter? <3

Jeg har aldri vært noen sandalbruker. Som barn gikk jeg bærfota (vet faktisk ikke om dette er et ord en gang?), og som voksen med korte, brede føtter har jeg hatt vanskeligheter med å finne sko som passer. I tillegg har jeg hatt veldig "stygge" føtter. Stygg er jo et definisjonsbegrep, men jeg har pustuløs psorasis, og føtter uten hud og med åpne sår er vel ikke innafor dagens skjønnhetsbegrep. Har også vært mye plaget med hard hud og hælsprekker

Nå derimot! Har innført beinhardt (*he* *he* Bra ord i denne sammenhengen) pleieregime på føttene og psoreasisen er under kontroll. I tillegg opplever jeg at det nå er mye lettere å finne sko som passer til korte, brede føtter (usikker på om det er en "trend i tiden", om jeg er blitt bedre å lete eller fordi jeg bor i en rimelig stor by? Men det siste er ikke viktig - det er i all fall fullt mulig for meg å finne sko)

Så i år skal bli min første sandalsommer! (Får håpe det ikke blir å regne hele sommeren da )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat