Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-17, 02:43   #29
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.988
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke fornøyelsesparker i Orlando velger man?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Universalparkene. En til tre dager, og dere vil ha sånn prioritetsbillett som dere kan snike i køen med. De er vesentlig billigere på nett på forhånd enn kjøpt i parken, og utgjør en enorm forskjell i køtid. Typiske rides der er mer opplevelser enn berg- og dalbaner, selv om de gjerne har komponenter av det.

Det kan ellers anbefales å stikke innom sent på kveld for å kjøre de mest køpregede rides-ene (Harry Potter og slikt), en halvtime før stengetid er køene relativt korte.

Jeg liker Busch Gardens på vestkysten også, og man får kastet etter seg ulike komboer som inkluderer billett til den sammen med Universal-parkene. Legoland er også en fin park, mer sedat tempo enn i de fleste andre, men mest aktuell for fireåringen.

Mine unger synes det er festlig å spise på T-Rex cafe (litt samme opplegg som Rainforest Cafe som også er en hit). Området er også greit for rusling og Disney-jallshopping, legobutikken har ålreit utvalg og som oftest sånn bygg din egen legobil og delta i race-opplegg utenfor. Ja, og godteridrinker på Sugar Factory var en hit hos både femtenåringen vi hadde med og mine mindre unger.

Sånn generelt synes jeg vi har hatt stort hell med å svippe innom random state parks og kjøre alle veier med parkway i navnet. Det gjelder for hele USA, egentlig.

Jeg forsøker å finne noen komboer av denne sorten, men finner ikke Hvor kjøper dere disse billettene? Og finnes det komboer hvor man kan dra i både Disney park(er) og Universal park(er)? Jeg finner kun kombopakker av det ene eller andre.

Og dere som har vært der i juli - bør man ha kjøpe Fast Pass eller satser man like godt på (gratis) Single Ride køen?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat