Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-17, 22:41   #76
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Floksas California-tråd

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Redwood ja. Tror vi må få til det.
Finnes det noe godt digitalt kart?
Innser jo at jeg ikke kan store på min svært gode, medfødte, retningsans

Anbefaler også mapsme på appstore (vet ikke om den finnes for android også). Fantastisk kartapp der man laster ned på mobilen det kartet man har bruk for, også virker GPS også når man slår av mobildata. Gull! (Men last ned kartet over wifi, så klart.)

Ligger masse hoteller og spisesteder inne også, og den kan gi deg directions live - uten mobildata. (Jeg vet at det funker på en eller annen måte med googlemaps også, men jeg har aldri fått det til uten å måtte gå live hver gang jeg skal søke opp et sted.)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat