Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-07, 15:42   #23
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å bruke penger på ungene

Jeg bruker mye penger på ungene. Veldig mye faktisk. Jeg prøver allikevel å være konsekvent på at de ikke skal få alt de vil ha.
Når det gjelder klær, så kjøper jeg mye oftere til ungene enn til meg selv. Naturlig nok; de sliter jo mye mer på klærne enn jeg gjør. Men begge to har nok mye mer enn de trenger av både klær og leker.
Jeg elsker å gi noe til ungene mine, men det spørs om de har så godt av det i lengden. Mannen min og jeg snakker ofte om hva slags verdier vi vil gi videre til ungene, og en av de er at de ikke skal sitte igjen som voksne og tro at penger vokser på trær. Så i lys av akkurat den diskusjonen har vi funnet ut at vi, i stedet for materielle ting utenom det de behøver og innenfor rimelighetens grenser, skal bruke mer tid på å gjøre noe sammen med barna. Med det mener jeg at vi oftere tegner sammen, spiller spill sammen, baker sammen, og i det hele tatt gjør noe sammen med barna og gir de mer av vår tid. Sistnevnte har det egentlig ikke vært så lite av i utgangspunktet, men det kan sikkert alltids bli bedre.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat