Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-17, 08:51   #242
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Enig med Gaia. Jeg forstår moren og tror at hun prøver å være fleksibel og hjelpsom her.

Som sagt tidligere, jeg hadde slitt om en av mine døtre valgte å leve livet sitt med en person som hadde en veldig sterk religiøs eller politisk tilhørighet som gikk på tvers av det jeg tror er deres verdier. For det er lettere å leve livet sitt med en person som man harmonerer med verdimessig.

Problemet her er jo at Sana (faktisk mer enn moren) trekker en automatisk linje fra forelskelse som 17 åring til ekteskap og hele livet sammen. Og selv om det blir sånn for noen, så er det ikke et veldig godt utgangspunkt i den alderen.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat