Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-17, 11:00   #243
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Jeg tenker at moren sier at hun tenker at Yousef er helt greit å bli mer kjent med nå. Det er Sana som velger å trekke inn det at hun kanskje skal gifte seg en gang i fremtiden, og da svarer moren på hva hun tenker om giftemål.

For jeg ser poenget med å ha samme verdigrunnlag.

Og så husker jeg min egen mors skepsis til han jeg valgte å dele livet med. I hvert fall helt i starten. Jeg måtte jo forstå at den kulturelle forskjellen mellom østlendinger og nordlendinger var litt for stor til at dette kom til å gå særlig bra. (I parantes bemerkes at moren min i dag er svært, svært glad i mannen min.)