Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-17, 11:01   #307
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Jeg tror heller ikke dette er P-Chris. Ny dag, ny person. Og Eva har betrodd seg til Noora om noe hun ikke vil at Noora skal si videre. Ikke helt tilfeldig at den setningen kom i går. At Eva ligger med flere er jo på ingen måte usannsynlig, hun er jo en usikker vims som strever med å finne seg selv, og som har gått fra ensomhet til å ha opparbeidet seg en viss status. Når du har vært ensom er det lett å bli beruset av oppmerksomhet fra flere hold. En vanlig vinkling er gutter som ligger rundt, og forelskede jenter som står ulykkelige tilbake, og føler seg sviktet, brukt og såret. Det kan hende de med dette vil vise at det motsatte også kan være tilfelle, jente som sjonglerer flere gutter uten å mene så mye med det, mens det går mer inn på guttene enn hun forstår. Å leke med andres følelser er en risikabel sport, uansett kjønn.

Men hvem det er vet jeg ikke. Hadde jo håpet at det ikke er så åpenbart som Jonas, men samtidig må det vel være noen som har ei mor som kjenner Evas klær, og da kan det vel ikke være så mange andre. Den bi-greia tror jeg ikke noe på. Hvorfor skulle Eva bli forskrekket over at hennes skjorte ble funnet hjemme hos den andre personen da, og lure på hvordan mora reagerte? Hvorfor skulle mora reagere på at ei venninne har glemt igjen skjorta si?

Sist redigert av My : 19-06-17 kl 11:13.
My er ikke aktiv   Svar med sitat