Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-17, 13:22   #329
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Ha og tja. Det er jo veldig naturlig at man som ungdom vil finne litt ut av det med noen, før man introduserer vedkommende for foreldrene. Og i den fasen der alt er hemmelig plumper man plutselig ut i det med en tabbe, også står mor der og ser noe hun ikke skulle ha sett. Men det ville vel ikke egentlig være helt sunt om man hadde full kontroll på alle kanskje-kjærestene til barnet sitt - selv om følelsen av "slipping trough my fingers" blir ekstra sterk av sånn...

Sant nok. Jeg bare tenker at det må ha vært så fryktelig både ubehagelig og pinlig ... og en kilde til bekymring.

Jeg skal nok klare det når den tid kommer, men det føles bare så skrekkelig fremmed.

Jeg synes forøvrig at Chris taklet det forbilledlig. Det aller beste er å hilse pent, være vennlig og, ikke minst, tydelig på sin kjærlighet overfor datteren. Selv når man står der med dyna rundt livet.