Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-17, 14:25   #71
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Fri og bevare meg: Jeg er enig i at antall flyturer er et vektig argument i denne sammenheng. At denne sønnen har godt av å vente et år lenger som et argument for utsettelse i seg selv, det er i mine øyne substansløst. Det er ingen holdepunkter for at det har egenverdi for barnet å vente i 4 kontra 5 år. Eller 10 i stedet for 5, for den saks skyld.

Altså:

"Nei, tar ikke den turen i år, for vi skal allerede på to andre flyreiser." Godt argument.

"Nei, vi tar ikke den turen i år, for det har stor verdi for deg at du venter ett år til." Dårlig argument.

Synes jeg.