Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-17, 14:33   #77
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Trump-land?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg tror ikke at det hadde noe å si for dine barn om de reiste til Syden da de var 1 år kontra 5 år. I alle fall ikke dersom dere drar ofte til Syden. Hvis det var en once-in-a-lifetime tur eller noe sånt hadde det kanskje vært et poeng å vente til de husket noe av det?

På generelt grunnlag tror jeg kanskje at det er vi som foreldre som synes det er vanskeligst å la barna vente lenge på ting? I alle fall er det sånn for meg, at jeg synes det er vanskelig å si nei til ting som jeg har råd til men som bidrar til høyt forbruk, selv om jeg på sett og vis føler at det hadde vært bedre for miljøet å la det være.

Nå er kanskje jeg veldig rar, men ingen av våre sydenturer har hatt som mål å være spesielt minneverdige. Det er bare den feriemåten som har passet oss best. Veldig mange vi kjenner har prioritert hytte på sørlandet i stedet, og det kunne nok jeg også heller tenkt meg om vi hadde anledning. Det har vi ikke. Og ingen ville sagt "vent til barnet er 5 år med å reise på hytta, ellers setter de ikke like stor pris på det." Så jeg må innrømme at barnas fremtidige minner ikke er spesielt vektig i ferieplanleggingen, vi gjør det vi får til. Sånn fra år til år.