Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-17, 20:00   #496
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SKAM - innlegg 3002-4000

Joda, sikkert. Jeg synes likevel det virker noget oppstyltet og ikke like troverdig som resten. Mest på grunn av formuleringen. Det hadde vært mer troverdig med en formulering som at han ikke kan vente seg mer penger fra den kanten om han er så dum at han prioriterer en forelskelse framfor gode framtidsutsikter i London, eller noe i den dur. Utsagnet "I'm cutting you off" blir småkomisk Hollywooddrama for meg. Men det kan jo hende det er meninga han skal ha en far som er litt klisje. I følge Noora var jo også William skikkelig klisje i starten da han prøvde å sjekke henne opp. Men jeg kjente bare jeg ble litt lattermild av den meldingen.

Sist redigert av My : 22-06-17 kl 20:16.
My er ikke aktiv   Svar med sitat