Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-17, 07:18   #19
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lydbok på mobilen. Er det Storytel som gjelder?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Storytel har også godt utvalg i bøker opplest på svensk. Akkurat nå hører jeg på bøker av Harlan Coben (type lettbent spenning) synes de er tusen ganger bedre på svensk enn på norsk. Det flyter så mye finere, og generell bedre kvalitet på innleserne. Han ene som leser inn på norsk kan ikke norsk tror jeg. Har stadig vekk trykket på feil stavelse.

Har samme opplevelse som deg når det gjelder svenske bøker med svenske opplesere. Hører mye svensk krim, og kvaliteten på oppleserne er veldig bra. Den som likevel får førsteplassen som oppleser i mine ører er norsk, nemlig Lasse Lindtner som leser de fleste av Staalesens Varg Veum-bøker. Han er virkelig knakende god! Veum-serien finnes forøvrig på Fabel, som jeg hadde i en prøveperiode. Ellers holder jeg meg til Storytel.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat