Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-07, 23:04   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke iskremer var på iskartet det året dere ble født?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Var iskartene regionale?

Jeg er nemlig gammel nok til å huske Diplom-isen fra den tiden, men noen sorter mangler, mens andre har jeg aldri hørt om. Hvor er rundpinnen, appelsinstanga og nøttestanga? Og Spinn? Og hva i heiteste er Pommack-is?!?!?!?

Spinn er da på kartet, husker ikke hvilket år men jeg så den. Og Pommack-isen hadde jeg fullstendig dilla på, de solgte den iallfall her på Vestlandet. Den smakte fruktchampagne.
Sikker på at rundpinne, appelsinstang og nøttestang ikke var feks. Hennig Olsen da? Appelsinstang hadde de forresten i 10-pakninger på åttitallet, er bla. i hovedinnlegget. Knallgod.