Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-07, 09:11   #8
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som følger med på Live Earth-konserten?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Du burde ha dratt ut kontakten ...

Men jeg ser ikke helt poenget med å bli så provosert. Spiller det noen rolle hvem som kommer med budskapet, så lenge det er et godt budskap? Skal vi blankt avfeie Al Gore fordi han kommer med fly fra USA for å spre budskapet sitt i Europa? :trorblanktpåCameronDiazsresirkuleringsvilje:

Hadde det bare vært at han tok fly, så hadde det ikke vært like mye å bry seg om, helt klart. Men i noen tilfeller kan jeg altså ikke ta det alvorlig. Som når Madonna prøver å få budskapet gjennom. Sammme Madonna som forteller uten å fortrekke en mine at hun flyr inn frisøren sin fra USA til England to ganger i måneden (og det er sikkert bare ett av eksemplene) Superstjerner som innrømmer glatt at et av dere største hobbyer er å samle biler, som har privatfly, privatyacht, som ikke bare har et enormt høyt forbruk selv men en hel entourage med frisører, stylister, rådgivere, privatkokker, nannyer, sikkerhetsvakter osv osv, som alle bidrar like mye til forbruket deres. Nei, vet du hva, der går grensen.

Nå er vi jo inne på den samme debatten som vi har hatt før: Får man lov å kritisere noe hvis man selv har sine svin på skogen. Men når det er så enormt digre villsvin man har i privatskogen sin, så synes jeg man burde holde kjeft.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat