Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-07, 14:01   #34
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å bruke penger på ungene

Ballong til kroner 100 på 17.mai, lenge siden ja. De har blitt for dyre syns jeg. Men nå er guttene mine ganske store så de finner andre ting å bruke penger på. Tivoli er et yndet 17.mai syssel.

Barndom skal være fylt med gode opplevelser og ikke bare ting, så her bruker vi en del på opplevelser, så vel som leker og flotte klær. De får det de trenger, det gjør mor også, og så forsøker vi å sette av penger til å gjøre ting sammen. Opplevelser som gir minner de kan hygge seg med i sene vinterkvelder. Artig det og.

Skulle gjerne hatt bedre økonomi, og gitt dem ting oftere. De må oftest leve på ønskene. Men de har etterhvert lært seg å sette pris på det de har og det syns jeg er flott. Lenge siden de har fått særlig mye utenfor bursdag og jul. Men de har det de trenger.Tror jeg. Og maser aldri. De forstår at vi har en heller skral økonomi. De er store nok til det. For et lite barn skal det ikke alltid være slik at alle andre har men ikke det.
Å sammenligne ballongen med ølen syns jeg var genialt. Vi voksne er så flinke til å dekke egne behov, og en 70 kroner for en øl, det må vi da vel kunne unne oss..eller....

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat