Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-17, 18:48   #17
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.943
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Egen hest vs forhest?

Opprinnelig lagt inn av Normy, her.

Rir du da, Løve70? Jeg tenker det er enklere om man kunne vært mor/datter og delt på en hest. Har en hestevenninne som av de grunnene du nevner kjøpte egen hest. Hesten er på papiret hennes, men det er datteren som rir og starter den, og hun har kommet veldig langt. Hvis man skal satse skikkelig tror jeg nok man bør ha egen hest. Men er ambisjonen klubbstevner, så er jo saken en helt annen. Da burde det funke bra med forhest.
Og så innbiller jeg meg liksom at det er enklere for en 14åring å være forrytter enn en sær dame på 44

Jeg har ikke ridd på mange år, gjorde det mye i ungdommen (men fikk aldri egen hest). Her vi bor er det dessverre ikke mulig å oppdrive forhester som man kan starte på stevner med - det vil (og det skjønner jeg godt) eieren gjøre selv.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat