Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-17, 13:36   #16
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pakkeliste til ukesish sykkeltur med to voksne, en ungdom, et barn og en smårolli

Vet ikke hva slags skotøy dere regner med, men på treningsturer o.l. synes jeg det er en fordel med sokker pga friksjon (forebygge gnagsår). Hvis man først skal ta med dingser - lader.

Solbriller (både for sol og vind). For min egen del liker jeg caps både i sol og regn. Til sol for skygge, i regn for å ikke bli så våt i ansiktet, det er psykologisk ganske viktig for å føle seg "tørr"

Ellers gjelder det ikke å overpakke, men syns dere er ganske nøkterne, så langt. Regner dere med å bruke både telt/ liggeunderlag og hengekøye, eller kunne man gått for ett alternativ, spør jeg meg, dersom dere har begrenset plass. Dere skal muligens ha med mat også(?).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat