Tråd: Perhonen!
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-07, 19:14   #3
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Perhonen!

De blir jo bare mer og mer aktuelle ettersom det ønskes å lage drivstoff av dem, men de er jo flotte som potteplanter også. Jeg begriper ikke hvorfor de forsvant fra plantesortimentet.

Jeg har jobbet mange år i blomsterbutikk, og syns sortimentet begynner å bli ganske kjedelig her oppe. Det er få leverandører tydeligvis. Det var mye lettere før å få tak i litt spesielle planter. Eller så er det jeg som har blitt for kravstor. Har ikke veldig mange planter her hjemme heller nå da.. Tror ikke det er såp mange som ti. Dårlig plass og dårlig lys. Men håper å få meg fast jobb snart og da blir det kanskje ny leilighet også. Med litt mer lys og litt mer plass. Jeg trives, men den er mørk og trang. Det er ikke plass til en kattetoalett og ikke plass til masse planter... Uegnet som bolig...

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat