Svigermor sin brysomhet. Huff som hun har en mening om absolutt alt. Det blir bare værre og værre dette. Og så blir hun bare mer og mer gnien etter som hun blir eldre. Tom stedatter, som er svært tolerant begynte å svare henne i går og da er det ille altså. Hun lurte på hva vi betalte for ferien vår og om det var nødvendig. Barnebarn som ble dullet med og enkelte i selskapet som var fete nok og som ikke trengte to kakestykker men minsten som er tynn som en strek, han må bare spise han. JAU. Og så må de jo spise nå når de får gratis mat. Hun sier ikke akkurat det men hun sitter og passer på svigerfar sånn at han spiser skikkelig.. Og så er det helt høl i hue å ha så mye blomster. Hun trenger ikke noen og ikke trenger hun å kjøpe seg nye klær heller. Så da må vi jo skjønne at vi heller ikke trenger noe. Ikke noe som helst. Og så forteller hun sist hun kjøpte klær og hvor gammel det og det plagget er. Og hvor lite hun klarer seg på å spise ila en dag. Hun sitter nesten og konkurrerer med min mor om vekt og matmengde. De er bittesmå begge to og veier rundt 45kg. Guud, vi har ikke turt å fortelle om vår bestilte Californiatur i påsken. Det kan da ikke være normalt å ha det sånn. Jeg sa til mannen i går at jeg lurer på om jeg skal snakke med mamma om å si at vi har fått noe penger av henne til tur. Mannen skjønte faktisk at dette er helt sprøtt. Han er ganske raus med mamman sin altså. Han har snakket med henne om dette før og har bedt henne ti stille men det nytter visst ikke.