Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-17, 12:46   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barn som reiser alene til utlandet

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Såvidt jeg har forstått er femåringene gamle nok til å fly alene til England nå.
De er jo veldig reisevante, vi har fløyet mellom London og Stavanger flere ganger i året siden de var 1,5 år gamle, men jeg kjenner jeg er litt skeptisk til å sende de avgårde alene. Sikkert bare hønemoren i meg.

Har dere erfaringer å dele?

Nå har de vært i England to ganger i år, og vi drar kanskje dit i julen, så det er uansett ikke aktuelt før til neste år.
Vi reiser vanligvis med Norwegian, og da lander vi på Sola 23:15, men det blir for sent om de skal reise alene syns jeg. Dessuten er flyet ofte forsinket fra Gatwick. Men de kunne jo flydd med SAS eller BA hjem kanskje.

Mine har bare flydd alene innenlands, men vi bruker alltid SAS da får der kan vi bestille og ordne på nett, hos Norwegian må det ringes for å bestille.