Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-07, 08:15   #24
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I hvilket stjernetegn er du født?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hva betyr det å ha acedant i noe? Og hvordan vet man hva man har acedant i?

Ascendant er det tegnet som stiger over horisonten i fødselsøyeblikket ditt. Stjernetegnet forteller når på året du ble født, og plasserer deg i ett av de tolv dyretegnene og forteller grove karakteristika om din personlighet. Ascendanten forteller om hvordan du oppfattes av andre. Betydningen av sistnevnte er imidlertid offer for diskusjon om dagen. Noen astrologer mener at ascendanten også forteller hvordan man er som menneske innad. Etter mitt skjønn er det mulig å se det på begge måter.

Gi meg fødselsdatoen, sted, og det nøyaktige klokkeslettet du ble født på, så kan jeg finne ut hva ascendanten din er. Eller du kan bruke www.astro.com til å finne det ut, men du er altså nødt til å vite det nøyaktige klokkeslettet du ble født på.

Selv er jeg en Skytte med tvillingascendant, og med månen i Løven.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat