Tråd: Angi en nabo
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-17, 23:10   #67
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Angi en nabo

Ja, jeg reagerer definitivt mer på dette fordi det er Listhaug som kommer med det. Det står jeg for. Det er rett og slett fordi jeg finner det svært vanskelig å tro at det kommer fra et varmt med fornuftig sted inni sjelen hennes. Det kommer fra den steinharde og populistiske delen av henne som er brun i kantene.

At det finnes mennesker som sniker seg til opphold her er jeg hundre prosent sikker på, men at det problemet er så stort som FrP skal ha det til tror jeg overhodet ikke på.

Jeg har problemer med å være saklig om akkurat dette kjenner jeg, men det er fordi Sylvi Listhaug (og andre med henne) gir meg grøsninger og ikke av den gode typen.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat