Tråd: Øya 2017
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-17, 09:48   #76
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.119
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øya 2017

Jeg kjøpte mat på Bokbacka den første dagen. Der gjorde jeg tabben ved å gå for vegetarversjonen. Mannen min sa at den som inneholdt gris var veldig god, men at det var ganske lite mat.

I går kom jeg rett fra jobb og spiste to steder. Først en trippel cheese quesedilla fra Hitchhiker. Den var veldig god, og køen der ble etterhvert svært, svært lang. Det var relativt mye mat også. Senere på kvelden forsøkte jeg meg på blekksprutbollene på Pjoltergeist. Bollene i seg selv var gode, men veldig mektige. Jeg synes kanskje at de er litt krampeaktig alternative og hiver masse smakløs trespon på toppen av maten. Det ser jeg ikke helt poenget med.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat